Shiruto 之 磕破额头的熊孩子的救星

#谢谢伙伴的分享~

#Shiruto救星来了🥰😘😎。。。
幸好有Shiruto 在家防身,不然不敢想像后果😟..

昨天傍晚儿子因为好奇心要去厨房看太太煮食,看到太太煮他喜欢的食物,开心的從厨房蹦蹦跳跳,不小心撞在桌上的尖端,
当时头腫了很大粒,而且又流了很多血..
我赶紧的给他服Shiruto...
过后我把儿子撞伤的照片发给我BE INTERNATIONAL 的上线 SALLY OOI.. 
当时她叫我快快倒入Shiruto 在我儿子伤口那边,
因为她说Shiruto内服外用,伤囗比较快复原而且消腫也会比较快..
我就在儿子伤口撒了一些Shiruto..然后每隔3-4小时服食Shiruto..

只有短短的一天伤口好了而且也消肿了,
感恩有Shiruto..不但可以服食也可以外用😎😍. 
#所以Shiruto是每家的必须品,所谓真< #看门口>

#BEINTERNATIONAL 
#BESHIRUTO
🔊 Further Info  想了解,欢迎询问😊  📲Kindly Contact Me Winnie Lau For More Details 😊😊😊

Name              : Winnie Lau
Whatsapp        : https://wa.me/6594342330?text=I%20found%20you%20on%20from%20your%20blog
Wechat            : winniel_0113
Facebook         : Winnie Lie - https://www.facebook.com/winnie.lie.3


Testimonial Disclaimer:
Testimonials appearing on this website are received in various forms via a variety of submission methods. The testimonials reflect the real-life experiences of individuals who used our products. However, individual results may vary.

Comments

Popular posts from this blog

Shiruto 之 十万个什么是Shiruto❓

8 SUPERIORITY OF AULORA PANTS WITH KODENSHI

关于我