from 2XL to L

Thanks for partner sharing ❤

Bila usia kita semakin meningkat dan aktiviti pembakaran lemak dan kalori semakin mengurang, mulalah berat badan mendadak naik sehinggalah lutut dah x dpt menahan kesakitan. Lebih teruk pada bulan July 2019 apabila saya turun tangga lutut ni berbunyi dan saya tak bolih berjalan masa itu.. pergi klinik doktor bagi injection tahan sakit, dan pergi berurut.

Dengan Izin Allah dipertemukan dgn RCCA Rose Faizah Idris dan memperkenalkan kpd saya lagging Aulora Pants with Kodenshi pada bulan Sept. 2019 sejak pada itu saya sentiasa memakainya  dan ditambah dgn Socks, boxer/panties dan basic top.

Alhamdulillah bukan sahaja lutut dan kaki saya baik.. berat badan saya pun turun dari 76kg ke 66 kg.. kalau dulu jalan cepat penat, nak naik treadmill ni pun takut sbb kaki sakit, tapi sakarang saya bertambah sihat, cergas dan energetic.

Walaupun dlm #pkp dan #dudukrumah, berat badan masih maintain Alhamdulillah. Saiz Aulora Pants pun dah turun dari 2XL ke L 💃

Thank you #BEinternational 💖💖💖

#aulorakodenshipants
#aulorakodenshisocks
#aulorakodenshibasictop
#aulorakodenshiboxer
#aulorakodenshipanties
#MalaysiaHealthnWellnessBrandAwards2018
#MalaysiaHealthnWellnessBrandAwards2019
🔊 Further Info  想了解,欢迎询问😊  📲Kindly Contact Me Winnie Lau For More Details 😊😊😊

Name              : Winnie Lau
Whatsapp        : https://wa.me/6594342330?text=I%20found%20you%20on%20from%20your%20blog
Wechat            : winniel_0113
Facebook         : Winnie Lie - https://www.facebook.com/winnie.lie.3


Testimonial Disclaimer:
Testimonials appearing on this website are received in various forms via a variety of submission methods. The testimonials reflect the real-life experiences of individuals who used our products. However, individual results may vary.

Comments

Popular posts from this blog

Shiruto 之 十万个什么是Shiruto❓

8 SUPERIORITY OF AULORA PANTS WITH KODENSHI

关于我